Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 24 09:45:17 CEST 2005

Teplotni kontrola tam asi bude, ale u ni je obecne problem s nedokonalym
prenosem tepla k cidlu, rozumne to muze fungovat jedine u akupacku, kde je
to cidlo primo soucasti baterie. Takze asi bude nastavena nekde dost vysoko,
spis aby clanky pri spatne detekci ukonceni neletaly vzduchem.

Vybijet ta nabijecka neumi, ono zvlast u vicekanalove nabijecky mi vybijeni
prijde jako zvrhlost.

Dusan Dolezal