Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 24 09:25:51 CEST 2005

Presne tak, viz treba appnote "From Nickel-Cadmium To Nickel-Hydride Fast
Battery Charger" od SGS-THOMSON, citace z prekladu:

"Metóda [- DV] nie je rozhodne použiteľná pri nabíjaní NiMH akumulátora:
nabitie NiMH je trvale exotermické (uvoľnenie tepla), tak sa teplota
akumulátora stane neúmernou jeho [- DV] rozsahu krivky napätia"

Teda koukam ze ten preklad je nejaky kostrbaty, tak radsi prikladam to
stejne z originalu:

"...the NiMH charging reaction is permanently exothermic (releases heat), so
the battery temperature would become excessive in its [-dV] area of the
voltage curve"

Ono je to pekne videt i na grafech v tomtez clanku, u NiCD je to vodorovna
cara a teprve ke konci se zacina zvedat, u NiHM stoupna od zacatku.

Dusan Dolezal