Pajim, pajis, pajime :-))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 23 23:24:36 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.5.2005:

> Ale jo, to se bezne pouziva, to vim zase ja. Vakuovy drzak maji
> napriklad ty drahe frezy LKFP, ktere primo frezuji plosne spoje. Pak
> to maji napriklad frezy/vrtacky od francouzskeho CIFu apod. Ale to
> asi bude hodne silne, ne asi vakuova pumpa - postavi ho lumpa :-)

Jeste dodatek - ono totiz kdyz se ma presne gravirovat plosny spoj
primo frezou, tak tam vakuum byt musi, protoze jakekoliv sebemensi
prohnuti znamena silenou nepresnost. A ty frezy LKFP jsou tak dobre,
ze delaji 5 spoju mezi normalnimi nohami integrace s rozteci 2,54 mm a
nebo 2 spoje mezi SMD integracem v pouzdre SOIC s rozteci 1,27 mm. A
kdyby to nebylo vakuove prisate, tak by tohle nemohlo udelat ani
nahodou... Tam se hodi plosnak, pricucne se to a uz to jede...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz