Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 23 22:00:10 CEST 2005

Pavel Novotny napsal(a):

> A co mame rikat my co letame s letajicimi rvoucimi krovinorezy, ma posledni
> (nastesti jiz pred vice nez dvema roky ) havarie , me prisla na materialu na
> vice nez 30k a to se mi jen zblaznilo gyro tedy jak to tak byva vyskytla se
> mensi sw chyba :-].

Budte rad, ze krovinak neskoncil mezi prihlizejicimi... Mam matny dojem,
ze uz jeden "smrtak" na tohle tema nekde ve svete byl.

Tohle me nejak vubec nebere... Byl jsem prakticky u zrodu tehle
kategorie, pred lety (za hlubokeho bolsevismu), kdyz tu mlady Kavan
delal predvadeci lety tusim s Bell Jet Rangerem cerstve vyrabenym firmou
jeho otce (a to se tehdy nikomu ani nesnilo o gyru, pocitacovych
soupravach atd.). Pamatuju se, co na slavnostni veceri predvadel za
"kejkle" s prsty a vim, ze uz tehdy jsem si rikal, ze to nebude nic pro
me...

Proste pevne kridlo je pevne kridlo, at uz pomale nebo rychle (podle
nalady). Ne ze bych se pri ruznych prilezitostech na krovinaky vcelku se
zajmem nepodival, ale tim to konci.

--
Jirka