Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 23 21:18:33 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

> Samozrejme zluty HDcka. Jinak je zbytecne tajit jmeno - prodavala a snad
> stale prodava je firma Telink. Ostatne nebyl jsem sam komu odesly celkem
> rychle. Cena zas tak podezrele nizka nebyla cca 70Kc/cl.

Ja na majitele mam "trochu vazbu", tak mu nechci delat zbytecne
negativni reklamu - ono ani neni proc. Ty clanky se proste asi
nepovedly, resp. neumeji to, co se od nich ocekavalo, stane se... V
soucasne dobe jsou k mani okolo 34,- penez/kus.

> Era jsou samozrejme dobra - pokud se to o "gumacich" z EPP da rict - na to
> na co jsou urcena jsou idealni. :-)

Poridil jsem kvuli synovi Bendy 400 a dluzno rict, ze po par hodinach na
simulatoru FMS (za meho obcasneho revu) a nekolika letech se dvema
vysilaci a instruktorskym kabelem ten kluk leta zcela samostatne... Jo,
zjevne na to ma bunky, nicmene kdyz ja si vzpomenu na sve davne zacatky,
neustaly strach z rozbiti konstrukcniho era a opravdu (hlavne zpocatku)
x-nasobne opravy... Tohle ero je super hodne a tak se mozna vcelku bez
urazu casem dopracuje k tomu, ze mu sverim neco trochu "na urovni"...

--
Jirka