Tesla SM260

lkv hwlkv@post.cz
Pondělí Květen 23 20:54:09 CEST 2005

Projevi se ta zavada i na pretaceni ? Protoze play uz zlobil a pretaceni
fungovalo bez prroblemu.

 Lukas Kvasnica

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 23, 2005 8:01 PM
Subject: Re: Tesla SM260

Jan Waclawek napsal(a):
> Mam SM261, ak sa Vam to nepodari inak rozchodit, rozoberiem ho a stiahnem.
>
> wek
>
> PS. Vyradil som ho lebo mi lepi pritlacna kladka a preto namotava pasku.
> Mate nejaky tip ako na to?

1) muze byt maly tah praveho unasece

2) pokud kladka skutecne lepi, zkuste ji vydrhnout isopropylem. Jestlize
to nepomuze (je to mozne, nektere druhy gumy se casem rozpadaly do
lepive "zvykacky"...), pak se lze pokusit kladku nahradit jinou (podle
rozmeru) napr. z www.nedis.cz nebo www.ame.cz, pripadne (je-li lepiva
vrstva jen povrchova) ji prebrousit (je na to ovsem treba specialni
bruska), nebo vyrobit uplne novou (ev. k tomu vyuzit "jadro" z te stare).

Vsechny popsane postupy bezne pouzivam (lepe receno pouzival jsem, dnes
uz tyhle veci temer neopravuju).

--
Jirka