Pajim, pajis, pajime :-))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 23 17:09:11 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.5.2005:

> Jak funguje ta vakuová pinzeta ? To má nějaký píst, kterým se to
> natlakuje ? (tedy spíš navakuuje :-)) )

Vypada to velmi podobne jako ta, co jsem si kdysi koupil v USA. Na
strane je mackadlo, ktere mechanicky odsaje vzduch. Moje zkusenost je
asi takova, ze to bylo levne a tomu to odpovida. Na obcasne pouziti
dostatecne, ale na vaznou praci celkem na prd. Diky tomu, ze to
samozrejme neodsava permanentne, jakakoliv drobna netesnost zpusobi
odpadnuti soucastky. A kdyz je soucastka na miste, tak se zase musi
zmacknout ten velky cudl, samozrejme, coz vetsinou zpusobi, za se mi
soucastka trochu pohne - chce to chvili cviku... No proste na hrani je
to dobre, ale na normalni praci bych doporucil spis pipetu s
elektrickou vyvevou a nejlepe s otvorem na prst, kterym se ridi sani
vzduchu...

V podstate treba tohle vypada docela zajimave i cenove, ale v ruce
jsem to nemel: http://www.smtplus.cz/Vyrobky/vac02/vac02.htm

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem