DC motorky plus radio nazvoslovi a ISM pasmo 2,4 Ghz

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Pondělí Květen 23 14:59:16 CEST 2005

Dobry den,

prosim o radu

nevite o nejakych kvalitnich materialech na webu, ktere pojednavaji

.....o konstrukci DC motorku, principu a prubehu jejich ruseni atd...

.....neco o ISM pasmu 2,4 Ghz, nejaky hezky kratky dokument , ktery specifikuje povolene uziti a systemy, ktere jej mohou vyuzivat

..... dale nejake ceske materialy, ktere se zabyvaji popisem vlastnosti vysilacu a prijmacu, jde mi hlavne o to se nedostat do pasti pri prekladu paramteru jako Co-channel rejection, blocking performance atd.., ktere urcite maji hezky cesky vyraz...

OMLOUVAM SE VSEM, kteri by se mohli  predevsim posledni otazkou urazit. Jsem holt spis experimentator a nemam ted po ruce zadnou ceksou ucebnici. Jenom spusta anglickych materialu. A radioelektronika neni muj obor. Musim ale napsat  kus teorie. ojojoj

Dekuji za jakoukoli pomoc, Honza Krejsa

P.S.: pred casem se mi nekdo ozval a domlouvali jsme se, ze se stavim na Felu a odmerime ruseni i komercnich lokodekoderu. Nebyl to nekdo odtud. Ztratil jsem cislo!!!

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB