Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Pondělí Květen 23 12:37:51 CEST 2005

Delal jsem to pres WinApi.

CreateFile, nepouzivam FILE_FLAG_OVERLAPPED

samostatny thread, v kterem vybiram udalosti pomoci WaitCommEvent (cteni
pomoci ReadFile a prepnuti na prijem pomoci EV_TXEMPTY)

pred vysilanim prepnuti RTS pomoci EscapeCommFunction
vysilani pomoci WriteFile

Klidne bych dal zdrojak, ale mam ho doma.

No a problem je v tom, ze EV_TXEMPTY dostanu uz nekde v prubehu posledniho
znaku :(

MK2

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, May 23, 2005 12:08 PM
Subject: Re: Domaci automatizace

> Delal jsem pres vikend prevodnik RS232-RS485 a resil prepinani
> prijem/vysilani pomoci RTS, ale jeho ovladani z PC bylo pomerne nepresne.
> Delat automatiku s casovou prodlevou 10bitu se mi zdalo pomerne slozite.

No po 10letech praxe na PC by jste snad mel neco vedet o funkci COM portu,
jeho implementacich, chybach a programove obsluze :-))))))))

Ale konec spickovani
V 99% pripadu neni nutna zadna automatika, zadne zhuverilosti Vami popsane,
ale uplne postaci spravne nakonfigurovat COM port a korektne pristupovat k
jeho HW.

Nepisete pod cim (OS) a v cem (jazyk) pristupujete ke COM portu,
pak se necha radit dal

S pozdravem
MK