OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizacevytapeni)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Květen 22 17:09:30 CEST 2005

> Jeste zkusim zainvestovat do cca 20 m husiho krku - napadlo
> me ze sklepa
> ( stale je tam pekny chladek) nasavat studeny vzduch prez
> filtr a foukat
> ho ( kominovou zderi) do loznice. Mam ale strach , ze se vzduch
> pruchodem turbinky a  na takove dlouhe draze stejne ohreje.
> Ty vedra jsou ( hlavne v noci ) strasna. Ja to mozna preziju ale pro
> dite je to prave utrpeni.
> Honza
Husi krk nic neresi. Za prve klade diky vroubkum proudeni sileny odpor a pri
pokusu o profukovani silnjsim vetrakem zase bude delat sileny hluk a za
druhe, kolik vzduchu o jake teplote tam tim byt nejsilnejsim husim krkem
dostanete.
Vemte si, kolik vzduchu majiciho kolem -5°C musite vehnat do cca 1m3 prostoru
v aute, aby ho klimatizace uklimatizovala. Tady bude mit vzduch ze sklepa +5
pri skvelem hlubokem podzemnim sklepe az rekneme +15 pri panelakovem sklepe a
chlazena mistnost rekneme 20 m3 ???
IMHO ji neochladite ani o jediny stupen.

Jakub Serych