OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizacevytapeni)

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 22 16:58:41 CEST 2005

Presne tak - mam 5-ti komor okna s k =1,1 a loznice na jih. Zdeny barak
( plna cihla) tmavsi omitka. Obcas musim taky vyvetrat. V lete je v noci
v loznici 30 stupnu.
Klimatizaci bych to srazil maximalne ( min ani nahodou) na 24 stupnu,
takze o zdravi to snad neni. ( v zime topim na 21 stupnu )
 Jinak nemam sanci.
Zatepleni by pro bytovku ( 8 najemniku) stalo asi 600 000 kc. Takze v
mem pripade je klimatizace to nejlepsi reseni.
Jeste zkusim zainvestovat do cca 20 m husiho krku - napadlo me ze sklepa
( stale je tam pekny chladek) nasavat studeny vzduch prez filtr a foukat
ho ( kominovou zderi) do loznice. Mam ale strach , ze se vzduch
pruchodem turbinky a  na takove dlouhe draze stejne ohreje.
Ty vedra jsou ( hlavne v noci ) strasna. Ja to mozna preziju ale pro
dite je to prave utrpeni.
Honza