OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Neděle Květen 22 14:40:16 CEST 2005

To Drozd

Je to bohuzel tak.
Podivejte se jen na obchodni retezce - resp. pracovni pominky v
nich.  Takove zachazeni by si mnohe doma nedovolily.
Equivalent je Afrika.
Nemusite se cilit, je to velmi pravdepodobne smutna pravda.

HK