OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizacevytapeni)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 22 14:07:16 CEST 2005

> Nicmene politika fakt nepatri do teto konference a tak malka uvaha o
> klimatizaci
> - pokud fakt nemuzete byt bez aktivni tj. elektrinu zerouci klimatizace
> kupte urcite tu s vnejsim vymenikem, pokud jde o znacku je to celkem
> jedno,
> stejne to na svete delaji jen 2 tovarny a ostatni jsou jen prekupnici
> - zvazde systemove reseni tj. okna s modernim zasklenim, ktere nepropousti
> teplo a UV zareni , zatepleni obektu a  zjistite, ze v nasich podminkach
> je
> [...]

S nazory na politiku, etc bezvyhrady souhlasim, ale to systemove reseni
klimatizace me rozesmalo az k slzam. Pri predstave, jak systemove resim
nahradu klimatizace v byte umistenem v osmem patre primo pod rovnou strechou
a polovinou oken smerujicich na jih mi pripada stejne absurdni jako to
premisteni
kupky psenice z polabske niziny k cadskemu jezeru :-))))))))))

S pozdravem
MK