Klimatizace (bylo: OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

Honza jan.kuba@seznam.cz
Sobota Květen 21 18:28:39 CEST 2005

Prosim Vas lidi, nechte uz ty politiky, mam ji pokrk z TV a jeste tady....
Radsi mi poradte, jakou mam koupit klimatizaci!
Vim , ze se to tu uz probiralo, ale ne konkretni modely.
Zacinaj vedra a chtel bych neco do bytu ( jedna mistnost)
Mate nekdo zkusenosti? V makru a obchodakach je toho dost, na co se mam
zamerit?
A co treba tu kombinovanou - kde jsou oba vymeniky pohromade a ven je
jen roura s teplym vzduchem....
Taky me zajima moznost reverzace v zime. ( topeni)
Dik za ohlasy.
Honza