Vodni chlazeni PC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Sobota Květen 21 09:06:52 CEST 2005

<IRONIE >
A proc ty klavesnice kupujete?
</IRONIE>

Sam mam presne takovou klavesnici, ale 1) ty klavesy nepouzivam 2) jsou mensi (proste uplne jine) nez ostatni klavesy a 3) aby fungovaly, muzi se soucasne zmacknout jeste "Fn". Je to nejaka obyc. klavesnice KME. 4) kdyby mi nevyhorelo relatko, tak bych mel zdroj v PC udelany tak, aby se po vypnuti PC napajeni uplne odpinalo.

IMHO nechat bezet PC porad, to je jako nechat porad bezet motor v aute, staci ze tam dost energie sezere stand-by cast ve "vypnutem" stavu.

P.K.