Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 20 14:24:10 CEST 2005

> Rec tu byla s panem A.Prochazkou o regulaci tepla v dome. O konkretnim
> systemu. To, ze jste se s dalsimi konferenciery dobral nejakeho nazoru,
> ktery jsem neprezentoval, to je Vas problem a ne muj. Tak me za to
> netlucte:).

OK. Mozno mate pravdu, fakt si nedrzim v hlave databazu lodi a k nim
priradenych konkretnych otazok a odpovedi.

Takze to mam chapat tak, ze Ethernut/NutOS/akykolvek (RT)OS je moznost
ako riesit problematiku kurenia v ostrovnom rezime; bez

No, kedze asi si pod "kurenim" predstavujeme podobne siroku problematiku
z podobneho mnozstva uhlov pohladu ako samotna DA, je mozne, ze by sa
urcita skupina uloh strednej zlozitosti takto riesit dala (hm. dost
nicnehovoriace, ale chcem tym povedat, ze na nahradu jedneho termostatu
sa mi to zda komplikovane a na nahradu kompletnej regulacie v kazdej
miestnosti od faktorov ako pritomnost ludi apod. zasa malo). Samozrejme
sa mylit mozem/mylievam sa.

Jaj, a nie je mi jasne, co mi vlastne nejake OS pomoze.

Ale ak mi nieco uniklo a za nieco sa treba ospravedlnit, tak sa tymto
padom ospravedlnujem a na zmierenie pozyvam na pivo (ak teda nezdielate
nazor Vaseho expremiera na slovenske piva).

(smajlikovia podla vlastneho vyberu)

wek