Domaci automatizace - zhrnutie variant

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 19 18:25:07 CEST 2005

Mala Kobyla wrote:

> + Predelal jsem ABB Tanga na mikrospinac. Jestli mate zajem poslu fotku :)

ANO. Prosim.
Ale je to robota... Navyse si co ak si moja polovicka vymysli take
vypinace do ktorych to nenarvem? Nie je tu niekto z ABB? PRECO TO NEMOZU
VYRABAT HOTOVE???

> + Chromovana kovova deska velikosti vypinace a uvnitr "dotykovy senzor".

Nechce sa mi to bastlit, a este aby to aj dobre vyzeralo.
A klik je klik.

> + Nebo by to ani nemuselo byt kovove a stacilo by priblizeni na 0.5 cm.

To by mozno slo (trebars aj schovat do toho ABB a hoci aj so zachovanim
povodnej funkcie), ale mate nieco hotove a spolahlive?

wek