Nic nechci, jen se chlubim :).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 19 18:17:15 CEST 2005

Bude tam i to jak to pouzit. Tedy treba jak vzit HEX a dat si ho tim do
PICu :).

I kdyby to clovek pouzival jen jako programator toho co to podporuje, je
to prima, protoze to programuje opravdu solidne a slusne rychle. Je to
proste vyrazne lepsi nez bastly s IC-PROGem. Tedy uz jen proto stoji za
to si i pro radost z bastleni neco takoveho postavit.

Dokumentace bude komplet, takze nikomu nebude v tom staveni nic branit.
A ze se to da udelat i lepe ? To se da vzdycky vsechno, jen davam co mam
a nikomu prece nic nenutim :).

--
Jiri Bezstarosti