Domaci automatizace - zhrnutie variant

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 19 16:52:54 CEST 2005

Aha, tim se ale dostavame k otazce proc vlastne tu automatizaci
chceme:

a) protoze je to moderni a soused to taky ma,
b) protoze chceme usetrit na sekani, dratech a budoucich upravach,
c) protoze chceme aby nam zarovky poblikavaly do rytmu oblibene hudby.

Nebylo by nejlepsi nejdriv hlasovat o tomhle? :-)

Ales Prochaska