Domaci automatizace - zhrnutie variant

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 19 15:50:01 CEST 2005

Mala Kobyla wrote:

> Ono at udelate ty svetla centralizovane (2 moduly + mozek), decentralizovane
> (2 moduly) nebo vasi variantou (1 modul), je to plus minus stale to same.

Vobec nie; rozdiel je v zranitelnosti cez siet; najma ak je to zbernica.

> Je opravdu dulezite lokalizovat zavadu po telefonu, kdyz stejne asi nikdo
> jiny nez vy dany modul nevymeni?

Zase vobec nie; nemyslim zi, ze by moja manzelka nazvladla ukon typu
"vypni istic - vytiahni modul z konektorov - zasun rezervny - zapni
istic". Ona to zvladne aj keby bolo treba vytahovat droty zo svorkovnic.
Bezne zvladne vymenit vypinac; toto nie je o nic zlozitejsie.

wek