PIC 16Fx a RBIE,RBIF

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 19 11:16:23 CEST 2005

A ctete v preruseni ten port? Bohuzel v obsluze preruseni nestaci instrukce
btfss nebo btfsc, port musite opravdu nacist instrukci movfw i kdyby to bylo
jen cteni pro cteni.

Nedavno me to taky vzalo cele odpoledne, nez mi to doslo. Bylo to sice u
jineho PICa, ale predppokladam, ze je to u vsech typu stejne nebo minimalne
podobne.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: René Ulrich [mailto:rene.ulrich@atlas.cz]
Sent: Thursday, May 19, 2005 8:24 AM
To: HW-news
Subject: PIC 16Fx a RBIE,RBIF

Zdravim,

Mam jeden problem s PIC a vyuzitim preruseni od horni poloviny portu b pri
zmene na techto pinech.
V manualu jsem se docetl, ze je potreba pred pouzitim a povolenim RBIE a
nulovani RBIF zapsat nebo cist na port b.
Ale stale mne to nechodi jak ma. Pri zmene na portech se to dostava do
divnych stavu a neustale se nastavuje RBIF
ikdyz nedochazi ke zmene. Zkousel jsem vzdy zapsat na dany port negaci
hodnoty pri ktere doslo ke zmene , ale porad to neni ono. Nemohl by mne nekdo
poradit jak na to. Predem dekuji.

Rene Ulrich