OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 19 10:51:09 CEST 2005

>  Ehm, mno, k tomuhle si neodpustim napsat jedine - FUJ!
>
> P.S.: tohle myslite opravdu vazne???

Nevim jak autor, ale ac je tento nazor dle oficialni moralky jiste
odsouzenihodny, ma velice blizko ke kazdodenni realite :-)))))

Jak jinak si vysvetlite, ze nejen mezi politiky, je slyset nazor:
"Je EKONOMICKY neunosne dopravovat do Afriky prebytky potravin"

Ze by bylo vice ralistu a cyniku :-)))))))))))))))
Ze by ten humanismus prece jen byl pokrytecky.
Ale nemluvime o tom, ze :-))))))

S pozdravem
MK