Re: podpora N0KIA

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 08:40:13 CEST 2005

  To vam verim, na me prodavaci koukali jak na hnupa, kdyz sem se kupovat sluchatka. Hrozne se divili, ze sem si je chtel pred koupi poslechnout :o/ Obesel sem vic jak 10 prodejen v Brne (a to i znackove jako SONY) a vsude stejny problem - sluchatka zabalene v takove te natvarovane folii s prilepenym kartonem vzadu, nerozebiratelne, pred prodejem nelze otevrit, smula, zajic v pytli. Vypada to, ze vyrobci se spolehaji na to, ze si zakaznik vybere podle designu, nebo podle toho, co mu naslibujou v "technickych" parametrech. Kam to speje...

JDrozd