OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Květen 19 10:48:56 CEST 2005

Zdravim,

 vzhledem k tomu, ze jen ve sredni evrope je prebytek tusim 5 miliard
 tun obili (v CR 0.5 miliardy) tak nevim kdo by kupoval potraviny z
 afriky navic pokud by se vzala v uvahu doprava, ktera je skoro stejne
 neekologicka jako paleni uhli v elektrarnach. Ale takhle reaguji
 bohuzel lide, kteri si neuvedomuji, ze jedina mozna pomoc je pokud
 mozno snazit se zachovat mir v danych zemich a snazit se je
 presvedsit aby se uzivili z vlastnich zdroju. jakekoli potravinove a
 jine pomoci jsou jen oddalovani a prohlubovani problemu pokud to neni
 jednorazovy problem (treba nejaka katastrofa v jinak fungujici
 strukture).

 Premistovat dalsi miliony tun potravin pres pul sveta by nam prineslo
 akorat rychlesi tani ci mrznuti ledovcu, volbu necham na vas :o)

--
 turby@chips.cz