VF

Honza jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 10:49:19 CEST 2005

Ja bych tomu pomohl vykonem ( pripade citlivosti, coz pujde asi tezko)
Na druhe strane vim ze 10mW by melo stacit - videl jsem nejake LPD
radiostanice /u nas nejsou povolene - myslim , ze jen na slovensku/ na
433MHz - s 10mW vykonem a s helical antenkou, ze skoro nebyla videt.
I kdyz to bylo v naprsni kapse (hands-free) tak to po baraku
komunikovalo dobre.