VF

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Květen 19 10:46:34 CEST 2005

a planarne anteny, napriklad ako sa pouzivaju v mobiloch? Na internete
su o tom miliony odkazov...
rozdelenie anten podla toho aka zlozka prevazuje mozete najst v nejakych
katalogoch pre EMC anteny. Neviem ci to mozem takto zovseobecnit, ale
anteny co pracuju s elektrickym polom vyzeraju ako pipik a s magnetickym
polom slucky/strbiny a pod.
Myslim, ze tahat protivahy do systemov, ktore sa "nosia" na tele je
trochu nonsens, nie?
b.