Domaci automatizace - zhrnutie variant

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 10:27:08 CEST 2005

> [...]
>dum chova minimalne stejne jako bezna "neinteligentni " stavba.
>Rozume navrzeny, vidim jako system v kterem je, pokud možno :
>- zakladni funkcionalita mozna bez komunikace (jinak receno vypinac a jemu
>primarne prislusejici svetlo je ovladano jednim modulem )
>- není prilis michana funkcnost jednotlivych modulu (napr. modul topeni
>ridi
>primo sva cidla a akcni cleny, tj. není pouzita koncepce "obecnych" modulu,
>které spinaji svetlo, meri teplotu a ovladaji zasuvky v mistnosti)
>- at se pos... co chce (vcetne autora) musí jit cela nebo cast DA snadno

Timto jste definoval opravdu variantu 4. Autonomni moduly, ktere funguji bez
jakekoliv komunikace a jen obcas si "popovidaj" s mozkem. Jeden modul, ke
kteremu je pripojeno svetlo, tlacitko, datova sit a 220V rozvod. V pripade
vytapeni si to uz moc neumim predstavit, ale to je muj problem.

>opravit pripadne nahradit necim komerecne dostupnym a to pouze s
>stipackama,
>sroubovakem a mozkem. Oprava by mela byt proveditelna pouze s sroubovakem a
>to metodou slysim o problemu, otevru, vidim, vymenim.

Hezke :)

>Ma predstava kabelu, ktery by propojoval celou DA "
>- 1,2 stridavych 24V pro napajeni modulu

Proc stridavych a proc 24V?

>- 3,4 A-B vodice RS-485
souhlas

MK2