velmi OT: ceny ADSL pripojeni

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Květen 19 06:26:37 CEST 2005

no a prave moji pribuzni maji s bezdratem od bluetone max. spatne
zkusenosti, uz se nemohou dockat az jim dobehne smlouva.
je mozne, ze to bude lokalitou(litomerice), jeste nez se k nam dostalo ADSL,
tak byli pro lidi mimo panelak jedina moznost jak internet nonstop ziskat a
z toho i mozne pretizeni site.
asi to chce overit si providera primo ve svem okoli.
tomik.

-----Original Message-----
From: Zdenek Aster [mailto:zdenek.aster@seznam.cz]
Sent: Thursday, May 19, 2005 12:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: velmi OT: ceny ADSL pripojeni

Samozrejmne v dobrem slova smyslu,
nejak jsem to napsal schizofrenicky.

Jednou se mi dokonce stalo, ze to byla moje
chyba a ja jsem proste myslel, ze je to na jejich
strane a byli strasne v pohode, jeste pak stejne
otestovali rychlost linky a v podstate me "otravovali"
v dobre slova smyslu telefonem, jestli uz je to v poradku
(jestli jsem si to vyresil ) atd fakt dobry. Bylo by to
slozitejsi na vysvetlovani, ale jsem velmi spokojen.

Nebo kdyz jsem ji zrizoval, tak oni k tomu nabizeji
hlasove sluzby a nabizeli mi, ze mi prevedou to cislo
od telekomu a ja jsem proste na ferovku rekl, ze jsme
firma dost zavisla na komunikacich a ze si ji necham radsi
v rezerve u telekomu. A nebylo zadny premlouvani, jen
prohlasil ze to chape  a kdyby jsme byli treba za rok
spokojeny, ze nejsou vypadky a problemy, ze se da
prevzit ta  linka dodatecne. Proste fakt lidi co tomu
rozumnej a maji porozumneni. A nebo jsem mel
zatim stesti ;-))
Ale jinak muzu jen doporucit a to nejsem zadny jejich
agent.

Zdenek Aster