velmi OT: ceny ADSL pripojeni

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Květen 18 20:54:20 CEST 2005

Vubec ted ceny ADSL nesleduji, ale rozhodne si myslim, ze po vstupu
Telefónicy do Telecomu se mohou dit ruzne nenadale zvraty.
Konkretne ve Spanelsku posledni dobou (cca srovnatelnou se zavadenim teto
technologie u nas) ADSL proziva boom a po prvni fazi jeho masivniho
rozsirovani zrovna ted (reklamy na spanelskych strankach jsou tusim tak mesic
az dva) se zacinaji predhanet v nejakych nekolikanasobne rychlejsich a
levnejsich xDSL variantach.

Jakub Serych