Infra senzor priblizeni

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Květen 18 13:16:37 CEST 2005

No ono je napred ovsem dobre vedet, k cemu to je. Pro hracku se vzdycky
da improvizovat mnohem vice, nez pro neco, co ma byt velice spolehlive.
Takze co vyrabet a nevyrabet je nakonec vzdy dano ucelem.

Treba je ten ucel to, ze si nekdo chce pohrat prave s vyrobou neceho
takoveho :).

--
Jiri Bezstarosti