SMD indukcnost v pouzdre 0805

Frodo frodo@carka.cz
Úterý Květen 17 21:12:43 CEST 2005

Zdravim,

mno, obratem jsem puvodci te otazky odepsal na jeho soukromy mail, ze
nehodlam rozmazavat, co mi na jednani pana Pesky vadilo, protoze
to bylo jednani mezi nim a mnou a v pomlouvani se snazim nebyt
typickym Cechem. Zminka o me nespokojenosti
padla jen proto, ze jsem zduvodnoval, proc jsem tu firmu opomnel
kontaktovat driv nez jsem poslal dotaz do konfery.

Kosto, to byla podpasovka. Ja te dvakrat uhanel kdyz sis ten board
zapomnel vyzvednout (pred tim rokem) a nemuzu za to, ze ses neobjevil
a nasledne se doslova vyparil.

BTW, tak trochu jsem cekal, ze ty nebo Danhard vysypete z rukavu kdyz
ne rovnou chip inductors, tak alespon seznam prodejcu (od tebe bych
cekal i stav na sklade) ;-)

Frodo