LOCK BITS u atmega64

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 17 20:02:35 CEST 2005

> potřebuji ochranit program v atmega64 pred vyctenim.
> Chapu dobre datasheet? :
> Pokud nastavim Memory Lock Bits LB1 a LB2 na nulu nemel by jit přecist.
> Pokud ho takhle zamknuty smazu, smazou zpet i ty pojistky a pujde
> preprogramovat?

Ano

> Programuji pres JTAG.
> V datasheetu to je snad takhle napsane, ale radeji se chci ujistit.
> Atmega je v MLF pouzdru a nerad bych ji uvedl do nejakeho nevratneho
> stavu:)

Do nevratneho stavu ji neprivedete, jedine ze by se povedlo zablokovat
ISP i JTAG, ale to snad ani jinak nez v paralelnim pgm nejde.

Na druhou stranu, uz se mi "nejak" podarilo zablokovat mega16 a mega128
tak, ze jsem si nepomohl nicim a broucci jsou ted jen jako ozdoba :-((

Pokud pouzivate bootloader, tak si jeste poctete o dalsich "fuses" :-)))))

S pozdravem
MK