Antituning pocitaca...

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Květen 17 18:04:07 CEST 2005

taky bych na to dal bacha. Koupil jsem 1G EPIAM. Na procesoru je vetrak,
ktery je dost hlucny. Koupil jsem to v bundlu s morex venus boxem
(+zdroj), ktery ma 'suprhlucny' vetrak, takze kdyz se ta sestava zapne,
tak je to jako kdyby startovalo letadlo. Namontoval jsem tam na procesor
pasivni vetrak ktery 'udajne' funguje (Zalman Silent Motherboard
Heatsink, viz http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=9 ). Ten
vetrak to samozrejme neuchladi pokud nejdete dolu s frekvenci (kterou
potrebujete treba na divx), takze dost hruza. Jinak se na to velmi
spatne instaluje linux pokud chcete mit podporu multimedia (hlavne
hardwarova mpeg akcelerace), nicmene predpokladam ze se to casem zmeni.
db.