Vodni chlazeni PC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 17 15:35:46 CEST 2005

S VGA naopak byt problem muze, kdysi jsem si koupil 2m prodluzku na VGA a
obraz bida, tak jsem ji zkratil na 1m (to mi bohate stacilo) a bylo to o
dost lepsi. Bylo to pravda v dobach 286-386, ale to asi na veci nic nemeni.
Jak to bude s DVI nevim, tam by to z principu mohlo byt o neco lepsi.

Dusan Dolezal