Antituning pocitaca...

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Květen 17 14:45:07 CEST 2005

Ked uz sme pri tych pocitacoch a vodnom chladeni... Chcel by som si
domov poskladat nejaky velmi tichy pocitac, lebo ten kram co mam ma uz
dost sere...
Zo skusenosti viem, ze mi 2.4GHz procesor mi bohate staci, rozmyslal som
preto nad kupou Athlon64 3000+ podtaktovany na nejakych 2400+. Znizenie
frekvencie usetri nejakych 25% tepelneho vykonu, ked sa este trosku
znizi napatie jadra tak dalsich par desiatok %. Ku tomu grafiku s
pasivnym chladicom (pre vsetky asi 4 pocitace co mam teraz to bohate
staci). Je moja uvaha spravna? Teoreticky by to malo bezat ok, aspon
podla toho co do nas stale hucia ked mame prednasku o CMOS obvodoch
vysokej integracie.
Aky tichy zdroj pouzit? Pred asi rokom vysla na zive recenzia krasnej
celo-hlinikovej skrinky, ale uz to neviem najst... Viete nieco poradit?
balu