Vodni chlazeni PC

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Květen 17 10:44:03 CEST 2005

muj nazor je , ze je to kravina nejake vodni chlazeni kdyz neni urcene
pro extremni pretaktovani nebo zatizeni. Na tiche PC staci dodrzet par
zasad pri nakupu komponent + koupe nejakych kvalitnejsich
chladicu/vetraku. Vzdyt vedle mi bezi athlon 64 mirne podtaktovany s
pasivnim chladicem .

Vyjde to porad neporovnatelne levneji jak vodni chlazeni , zabira to
min mista a reseni to je dostacujici.

snehulak