Vodni chlazeni PC

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 17 12:18:17 CEST 2005

Zamotizne chladit PC nejde, jednoduse na to mate moc male prurezy trubek a
moc nelky tepleny zdroj (CPU), bez cerpadla se neobejdete,
Bez vetraku na chladicu se lze obejit pokud bude tento dostatecne velky ,
profi se delaji velke (pres 1m) chadici veze, ale podle meho to je opicarna
a zrout penez, není problem udelat vzduchem chazene PC , které dela
minimalni hluk, jen to chce
 a)masivni chladice
 b)kvalitni velke pomalobezne vetraky
 c)dobry prisun vzduchu k PC, PC narvane do "pocitacoveho" stolu, kde
vetraky porad dokola honi jiz x krat ohraty vzduch toho mnoho neuchladi

>heat pipes, ci jak se to jmenuje, a to je myslim presne to co pisete.
heat pipes nejsou spatna vec, ale prakticky jen zajistuji odvod tepla z male
plochy zdroje tepla (CPU) do vetsi plochy chladice nad CPU odkud musite
teplo stejne predat nejakemu jinemu mediu, ktere je vytlaci mimo PC.

Obecne by to asi chtelo znenu technologie, PC s CPU 4GHz, 2x SLI Nvidia VGA,
nove pripravovanym zvukovym chipem od Creativu zere skoro 1kW a to mi
nepripada zrovna normalni jak z hlediska ekonomiky tak trvale udrzitelneho
rozvoje