Re: Aka sa da dosiahnut najnizsia spotreba mcu?

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Květen 17 11:06:52 CEST 2005

Pro vas muzou byt zajimave take procesory z rodiny 51.
Konktretne C8051F305 od Silabs, ma minimalni spotrebu kolem 2.8uA pri 2.7V a s pouzdrem QFN11 3*3mm se vejde snad vsude.
K procesoru se primo pripoji oscilator 32kHz, zapnou se citace a procesor se uspi.