OT Domaci automatizace vytapeni - ekologie

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Květen 17 09:56:16 CEST 2005

1. otevrene ohniste urcite ne, dela to bordel
2. krbova kamna zaberou mene mist nez krb
3. pokud to ma byt skutecne nezavisle tj. i bez vetraku (stejne jsem to
resil i ja), tak musi byt dobre pruduchy a dle informaci, ktere mam, tak to
nevytopi rozhodne cely barak napr. jen mistnosti nahore. Znamena to proste
konstrukcne cely barak predelat.

Jinak to co nabizi na vystavach je aktivni proudeni tj zavilse na elektrine,
je to hnane z vrchu dolu tj. stropem.

Ja jsem to nakone udelal jen dole kuchyn-obyvak.

Jirka
PS: Pokud jse mimo od sousedu, tak ja uvazuji o vetru tj. vetrne elektrarne
s vytapenim

----- Original Message -----
From: <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 9:43 AM
Subject: RE: OT Domaci automatizace vytapeni - ekologie

Ja zase na druhe strane lituji, ze jsem vzal dotaci na plynofikaci a ted
nemam funkcni ani jedny kamna v dome.

Kdyz se pokazil plynovy kotel v nejstudenejsich dnech, tak jsem byl rad,
ze se mi ho podarilo v rozumne dobe zprovoznit.

I kdyz ted nam na vesnici natahli nove elektro rozvody, stejne budu
muset pripravit nejaky zdroj tepla nezavisly na elektrine a plynu (asi
krb).

Ono nastesti je v lese jeste dost dreva

... ale kazdopadne uhelne kaly a pneumatiky do kotle nepatri ...

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )