Re: kam se ukládají

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Květen 16 23:02:06 CEST 2005

Pro Firefox je pohodlna extenze "X", jez umozni elegantne vykopnout
rozlicne veci z jeho pameti. Historie, formulare, hesla, cookies, cache,
mozno individualne zvolit ktere z nich ponechat.
http://extensionroom.mozdev.org/more-info/x

Jinak pro Firefox "Tools" - "Options..." - "Privacy", a tam tlacitka
"Clear" u jednotlivych polozek.