podpora N0KIA

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 16 22:31:32 CEST 2005

Thomas Shaddack napsal(a):

> Ono se rekne, zodpovedne rozhodnuti, ale sehnat k nemu informace je docela
> netrivialni zalezitost, kde Volny Trh spolu s Kapitalismem selhava na cele
> care. :(

No a to je prave ta blbost. Neselhava pochopitelne volny trh a
kapitalismus (uz jsem nejmene jednou psal, ze nikdo nic lepsiho
nevymyslel), ale to, v co se to promenilo - globalizace a
monopoly/kartely. V tomto smyslu obdoba situace za komunismu (coz jste
zrejme nezazil).

Pokud informaci pozadujete od "normalniho" subjektu, tedy podnikajiciho
jedince ci firmy s jeste rozumnou velikosti a tudiz omezenym poctem
hierarchickych urovni, obvykle uspejete. Proc? Protoze zpravidla jednate
s nekym, kdo na tom ma primy zajem (nebo je blizko). U nadnarodniho
mastodonta je to "ponekud" jinak, i kdyz existuje par svetlych vyjimek.

--
Jirka