LED kontrolka na 230 AC

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pondělí Květen 16 19:08:26 CEST 2005

Zdravim,

Ja jsem takto delal taky indikaci a dal tam navíc kondik, ale docela mne prekvapilo, ze tam pri odpojeni zateze najednou rostlo napeti na prakticky dvojnasobek sitoveho, nez jsem se poradne podival a pak tloukl do hlavy(ten kondik byl jen na 350~ a moc se mu to napeti nelibilo:))), co jsem to vlastne dal dohormady:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu