Prenos videa z modelu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 16 12:14:59 CEST 2005

No abych pravdu rekl tak jsem to jeste nevidel. Obecne jakekoliv prevody
jsou problem. Osobne jezdim kategorii rychlostnich lodi, kde se velmi casto
pouzivaji pevne prevody - zivotnost je velmi mala i pri velke snaze a peci o
ne.

Vemte si to tak, ze bezny spotrebni modelarsky motor toci zatizeny cca
10-15krpm - nicmene jsou motory co toci i 40krpm. Bezne prevodovky na tyhle
otacky nejsou delane.

Oproti tomu bezna lion baterie 2s2p ma 7.2V a kapacitu 3Ah pri vaze 160g.

Radek