Rizeni otacek obehoveho cerpadla

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Květen 16 11:18:32 CEST 2005

Zdravim,

 8kW moc neverte, hlavne kdyz bude venku -5 :o) Ale k TC Vam tu mohou
 poreferovat jini. Ja jen vim jak kamarad nadava kdyz je trochu pod
 nulou :o)

 Zkousejte hledat dal, topeni je totiz veda a kazda malickost se desne
 vymsti. Nebo si pro zacatek zakupte knihu "Vytapeni rodinnych domu"
 (treba www.ben.cz) a nadrtte alespon trochu teorie.

--
 turby@chips.cz