Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 16 08:38:07 CEST 2005

To je pravda, nekteri programatori tenhle nazor primo nesnaseji :-)

Jinak budouci rozsiritelnost je nutna podminka kvalitniho a
zivotaschopneho projektu, s tim stoprocentne souhlasim.

Ales Prochaska

> Zdravim,

> Davejte pozor, at s tim nazorem o poddimenzovani procesoru nedostanete na
> nos, ode mne teda ne, ja s timhle plne souhlasim:))).
> Taky je to dosti dano tim, ze tady je mnoho lidi, kteri delaji tyto zakazky
> opravdu jednorazove a az do meznich moznosti procesoru, pro nektere je to
> dokonce vec cti a ja to chapu tam, kde je to na hranici tecjnickych oznosti
> danerho odvetvi nebo se to seka jak Bata cvicky:), ale na druhou stranu
> hodne lidi neuvazuje o nutnosti rozsiritelnosti v budoucnu a to mi osobne
> [...]

// >> Proc demagogie?
// >> - zatim mne nikdo nepresvedil, ze stejnou vec v ASM udela jeden
> // programator,
// >> ktery umi stejne dobre C i ASM, rychleji...
// >> - poznamka nebo spis mensi pre ohledne sqvelosti interpreteru tu
> // zaznala
// >> - nebo je bezne dostat s ASM i knihovny funkci?
> //
// >> Sice priznavam, ze jsem ostrouhl pozadavky na vyber jazyka jen podle
// >> optimalizace na rychlost, ale vzhledem ke zdejsim dlouhodobym valkam na
> // toto
// >> tema to neni zas tak nepochopitelne:).
> //
// >> Nejak jsem tam tu demagogii nenasel:))).