Domaci automatizace

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Květen 16 04:13:34 CEST 2005

On Sun, 15 May 2005, Ales Prochaska wrote:

> A proc by se nemohl udelat system, ktery zvlada oba mody? Stejne se to
> prevazne lisi jen softwarem, jakakoliv fungujici topologie site i
> uroven sitovych protokolu prece dovoli delat oboje, bez vetsich zasahu
> do sw i hw. Pak bude zalezet jen na instalaci, pripadne dokonce bude
> mozna i kombinace nebo zalohovani funkcnosti centralizovaneho systemu
> jednodussimi funkcnostmi decentralizovanymi.

Posledne jsem na tohle navrhoval postup, ze zarizeni pracuje defaultne v
decentralizovanem rezimu, a z nej se da docasne prevest do rezimu
centralizovaneho prikazem z centraly. Tento prikaz se pak vysila
periodicky jako broadcast vsem zarizenim. Pokud centrala vypadne, at uz
tim ze kiksne sama nebo se prerusi kabel, zarizeni po timeoutu prejde zpet
do decentralizovaneho/autonomniho modu.

Ma to nejakou mouchu, nebo by to mohlo chodit?