Je�tě jednou PrP

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 15 23:17:27 CEST 2005

kua, dalo mi to len 25 bodov, ale myslim, ze sa mozem kludne vyhovorit
na zle pochopenie otazky :-)
Otazka cislo 3: je jasne ze kym zacnem resuscitaciu som si zistil stav
postihnuteho, nejak mi ta odpoved nedocvakla...
Otazka cislo 7: ako sa definuje "pro telo nebezpecnejsi"? Mechanizmus
urazu jednosmernym a striedavym prudom je jasny, ale co sa povazuje za
nebezpecnejsie? Okamzita zastava (alebo fibrilacia) srdca, alebo ovela
problemy s elektrolyzou vnutorneho prostredia, ktore sa dostavia az
ovela neskor? Myslim, ze tato otazka nie je najlepsie polozena...
balu