RE: kam se ukládají

JayBee jaybee@centrum.cz
Neděle Květen 15 22:52:01 CEST 2005

Dobrý den,

je to v menu "Nástoje" -> položka "Možnosti internetu" ->  záložka "Obsah"
-> tlačítko "Automatické dokončování", tam to lze nastavit a případně
vymazat. Není to sice přímo odpověď na váš dotaz, ale snad to pomůže.

S pozdravem Jan Babjak, Bohumín

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Filip
Sent: Sunday, May 15, 2005 10:45 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: kam se ukládají

Hello All,

  Když vyhledávám něco v Google, tak se ta zadávaná slova někam
  ukládají, a já nemohu nalézt kam :-( Zkoušel jsem už vymazávat kde
  co, ale nepodařilo se mi zbavit toho, aby mi to potom při dalším
  vyhledávání nenabízelo zadání těch předchozích slov. Je to blbé,
  když sedím u cizího počítače, a někdo jiný si potom přečte co jsem
  hledal :-(
  Poradíte někdo?