Velmi netradicni konstrukce...

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Květen 15 16:33:21 CEST 2005

   Opet jeden nalez pri debordelizaci HDD...

http://www.koniec.sk/

myslim ze
- HDD kotúč a FDD/CDmopt je naprosty nesmysl
- USB HDD z EIDE by teoreticky mozna mohl fungovat s nekterymi
konkretnimi typy disku
- CD : 704Mb z 650Mb rekl bych ze nesmysl
- Floppy z 1,44 na 2,88Mb no uz to pajeni kondu 0.22uF primo na hlavu je
asi blbost, navic diskety maji co delat aby uchovaly tech 1.44MB, takze
i kdyby to fungovalo tak spolehlivost ulozenych dat bude asi opravdu uzasna
- Wireless Myš mi pripadne jako naprosty nesmysl (uz kvuli napajeni
mysky z 3V a kvuli tomu ze je stejne zapojeni pro PS2 i COM, kde kazdy
ma uplne jine napetove urovne)

takze suma sumarum mi to pripadne jako stranka naprostych blabolu, nebo
se mylim?

JDrozd