Castecny OT: Naborena SM 128MB

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 14 21:36:19 CEST 2005

Ne urcite to neni zadna vada karty jako takove. Ja uz dokonce presne vim jak
se to stalo. Dokud jsem ty fotky z karty jen cetl tak to bylo OK. Az jednou
jsem i smazal par smazal. Od te doby to zaclo blbnout no a dorazil jsem to
tim formatem.

Jak rikam staci na zacatek karty zapsat 55 bajtu a je to OK, ale stale jsem
nenasel cim. Potrebuji nejakou utilitu ve stylu WinHex editoru, ale freeware
nebo funkcni shareware.

Neni potom nic snadnejsiho tu kartu celou nafotit a zkusit stahnout.

RadekCX